———————–
ÇÖZÜMLENME MESAJI
———————–
Sayın İlgili,
Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,
Sitenize Sn. ÇİÇEK tarafından yönlendirilen şikayete ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru üzerine yapılan incelemede 18.08.2014 tarihinde alınan hasar ihbarı üzerine 8102896 numaralı hasar dosyasının açıldığı ve hasar tespit işlemleri için eksper görevlendirildiği görülmüştür. Konu dosya Trafik Sigortası Genel Şartları çerçevesinde değerlendirilmekte olup, onarılabilir durumda olan parçaların onarıma yönlendirilmiş ; ekspertiz raporunun hızlı kapanması için eksperle iletişime geçilmiştir. Ancak , mağdur araç sahibin , kiralık araç talebinin Zorunlu Trafik Sigortasının, (*) Genel Şartları’ ın A.3- maddesi gereği karşılanamadığı hususunu bilgilerinize sunarız .
(*) Trafik Sigortası Genel Şartları A.3- Teminat Dışında Kalan Haller m) Dolaylı Zararlar nedeniyle yöneltilecek tazminat talepleri
AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
———————-
AXA Sigorta — Müşteki Bülent Çiçek in şikayet bildirimidir
Sayın Yetkili
Yaşanılan Trafik kazası sonrasında Müşteki Bülent Çiçek tarafından gönderilen şikayet bildirimi aşağıda incelemeniz üzere sunulmuştur.
Çözümlenme mesajınızı iletmenizi rica ederiz
Sigortamedia
———————–
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
———————–
Adınız Soyadınız : Bülent Çiçek
Tarih: 27-08-2014
Mail adresiniz: cicekbuelent@gmail.com
Poliçe Numaranız: 10612225
Şikayet Mesajınız: Babam 17.08.2014 tarihinde zincirleme bir trafik kazasına karıştı suçlu bize arkadan çarpan araç biz arada kaldık arkadaki aracın sigortası masraflari karşılıyor (AXA Sigorta)fakat arac hala olmadı muhtemelen önümüzdeki hafta ici olacak sistem biraz yavaş işliyor benim şikayetim suçlu olan tarafın sigortasından geçici araç talep ettim fakat böyle bir uygulamalarının olmadığını
söylediler şimdi bizim suçumuz nedir adam biz dururken arkadan çarptı ben yaklaşık 20 gün
arabasiz kalacağım böyle durumlarda araç verilmiyor mu acaba
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.