– – – – – – – – – – – –
– ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Söz konusu hasar dosyasına ilişkin, eksper ile irtibata geçilmiştir. Hasar ile ilgili kesin rapor beklenmektedir ve raporun şirketimize ulaştırılması neticesinde işlem sonuçlandırılacaktır.
bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
Anadolu Sigorta
Sayın yetkili
Anadolu sigorta müşterisi Gökay Günay ın bildirimi aşağıda belirtilmiştir.
Çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimini rica ederiz
Saygılarımızla
Sigortamedia
– – – – – – – – – – – –
– ŞİKAYET BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – – – – –
Tarih : 2013-7-16
Adınız : GÖKAY
Soyadınız : GÜNAY
e-mail Adresiniz : otopolat@hotmail.com
Poliçeniz : 547783111
Şikayet Detayı : ANADOLU SİGORTA 547783111 DOSYA NUMARALI FERAGAT ETMEMİ İSTİYORLAR
ORTADA SORUN YOKKEN NEDEN Bİ FERAGAT EDEYİMKİ
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.