– – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – –
Sayın yetkili,
245402510 no.lu hasar dosyası ile ilgili olarak eksper raporu henüz Şirketimize ulaşmamıştır. Eksper ile yapılan görüşmede sigortalımızın aracını servisten alıp başka bir servise götürdüğünü bildirmiştir.
Eksper, servis ile mutabakat yaparak aracın tamirine başlanması konusunda servise bilgi vermiştir. Sigortalımıza aracının onarıma başlandığı ile ilgili olarak eksper tarafından bilgi verilmiştir.
Saygılarımızla,
Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketi
– – – – – – – – – – – – – –
BİLDİRİM DETAYLARI
– – – – – – – – – – – – –
Anadolu Sigorta müşterisi A.Faruk Özkan’ın şikayet bildirimidir
Sayın Anadolu sigorta yetkilisi
Sigortalı A.Faruk Özkan’ın şikayet detayları aşağıda belirtilmiştir
İncelemeniz ve çözümleme cevabı konusunda gerekli işlemlerin yapılmasını tarafınızdan rica ederiz
Saygılarımızla
Sigortamedia
– – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET DETAYLARI
– – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2012-5-25
Adınız : ahmet faruk
Soyadınız : özkan
e-mail Adresiniz : afo30204@hotmail.com
Poliçeniz : anadolu sigorta mehmetçik kasko
Şikayet Detayı :
15.05.2012 tarihinde maddi hasarlı bir trafik kazası geçirdim öncelikle polisi arayarak tutanak tutturmakistedim 1 saat kadar bekledikten sonra hala polisin gelmemesi üzerine sigorta şirketimi arayarak ne yapabileceğimi sordum karşılıklı tutanak tutup fotoğraflar çekmemizi şirketin çekici göndererek aracımı yetkili servis olan şaşmaz doğuş oto servisine çekileceğini söyledi
bizde karşılıklı kaza anını anlatan tutanağı hazırladık karşı tarafın iddaası dönülmeyecek yerden döndüğüm şeklinddeydi bende dönülmez ibare ve levhası bulunmayan ve trafikteki diğer sürücülercede kullanılan kavşağın yerini belirterek dönüş yaptığım yeri bildirdim dönüş yaptığım sırada arkamdan gelen aracın çarpması sonucu oluşmuş olan hasarıma yetkili servis ve eksperin onayladığı hasar miktarı fazla olduğu için ilk aşamada aracımın kasko değeri olan 33000 tl ödeyerek perte ayırma isteği oldu ki bu miktar şu an piyasada aynı marka model ve özellikte alabileceğim aracın fiyatının yaklaşık 7-8000 tl altında kaldığı için bu teklifi kabul etmedim bunun üzerine aracın pert haliyle ihale satış bedelinin 25750 tl olduğunu kasko değerinden bu rakamı çıkardıklarında kalan 7250 tl yi ancak ödeyebileceklerini söylediler
bu teklifin üzerine başka bir özel servisle anlaşarak aracımı oraya çektirdim buseferde ekserimizin yeni çektiğimiz servise gelerek pazarlık yapacağını ve beklememizi söylediler bu gün itibariyle kazadan sonra geçen süreç 10 gün oldu ama aracıma daha onarıma bir türlü başlanamadı eminim ki kaskom olmasa karşı tarafın trafik sigortasından bu onarımı yaptırmaya çalışsaydım sanırım en azından bu güne kadar onarımım başlamış olurdu kaskonun tek faydası 7 gün için verdikleri ikame araç desteği oldu onun için teşekkür ederim lojmanım şehirin dışarsında bulunması eşimin iş yerinin şehirdışı sayılabilecek bir yerde
( hasan oğlan tübitak sage)bulunması aracımın yokluğunda çekeceğim zorluğu sanırım anlatmaya yetmiştirki ikame olarak verilen araçla 7 gün içinde şehir içi trafikte 1000 km den fazla yol yapmış olmamdanda aracımın gerekliğini gösterir inşallah aracımda bir an önce onarıma başlanılır
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.