23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

■AkSigorta…KaskoPoliçemde

—————————-
ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————-

Aşağıdaki şikayet nihai sonuca ulaştırılmıştır.

 

“Talebinize istinaden 7 günlük ikame araç organizasyonu sağlanmıştır.”

 

Ak Sigorta

———————–
Ak Sigorta müşterisi Mustafa leblebicioğlunun şikayet bildirimidir

Ak Sigorta müşterisi Mustafa leblebicioğlunun şikayet bildirimi aşağıda detaylı olarak belirtilmiştir

incelemeleriniz sonrasında internet sitemizde yayımlanmaküzere çözümlenme mesajınızı iletmenizirica ederim

 

sigortamedia
———————
Şikayet bildirimi

Adınız Soyadınız : mustafa cengiz leblebicioğlu
Tarih:28-04-2015
Mail adresiniz: m.c.leblebicioglu@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: aksigorta

Tarih: 28-04-2015  / aksigorta
Şikayet Mesajınız: aksigorta Antakya bayisi barmak sigorta ve ar.hiz.ltd.şti. ‘ye aracımın kasko sunu 10.04.2015 tarihinde yenilettim aracıma 12.04.2015 tarihinde çarptılar hafif yaralanmalı hasarlı neticelenen bu kazadan sonra sigortacımı aradım ve anlaşmalı servise götürmemi istediler renault mais servisini aradım ve 28.04.2015 tarihine randevu verdiler.bu tarihte götürdüm ve hasar dosyası açıldı doğal olarak tamirat uzun süreceğinden yedek araç istemim oldu.Fakat Barmak sig.ar.hiz.kaskomu sadece aracın yürüyemez olması halinde çekilmesi neticesinde yedek araç verilebilir şekilde poliçe yapmış.Ankarada aracımın servisden çıkması yaklaşık 10 gün sürecek işim gereği araç olmadığında çok mağdur olucam.Sigortacımın bu yaptığı resmen sahtekarlıktır kandırmadır.Zira full kasko dememe rağmen fiyat kıravbilmek için poliçeyi istediğim şekilde yapmamıştır.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER