Tarih : 2013-09-19
Adınız : Burak
Soyadınız : Ş
e-mail Adresiniz :
Poliçeniz :
Şikayet Detayı : AIG Sigorta Kullanıcı Hatası Diye 650 TL Ücret İstiyor
Teknosa’dan alıp Teknokasko yaptırdığım telefonum aldıktan çok kısa bir süre sonra bozulmuştur. Servise yolladıktan 15 gün kadar sonra AIG Sigorta tarafından aranıp telefonda darbe sonucu olan bir arıza olmadığı belirtilerek , maddi zararımın karşılanmayacağı, problemimi Sony ile çözmem gerektiği belirtilmiştir.
Sony ise telefonda kullanıcı kusuru bulmuş ve 650 TL karşılığında değişim teklif etmiştir. Birinin dediği öbürünü tutmuyor. Gerçekten suçsuz olduğum halde mağdur durumdayım ve yardımcı olan da yok . Hem Sony’den , hem Teknosa ‘dan, hem de AIG Sigorta’dan şikayetçiyim. Hakkımı Tüketici Mahkemesinde arayacağım.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.
Aıg kasko memnuniyet mesajidir.
Teknosadan not5 telfon aldim ve israr uzerine kasko yaptirdim.aig sigorta.8ay kadar sonra tefonum yere dustu ve icindeki spen(kalem)yerinden cikti ve catlak olustu.kaskosu oldugu icin teknosaya goturdum.?dediki gorevli.kalem aksesuar oldugundan kosko kapsamina girmiyor.sigorta sirketinin telini aldim ve aradim.tam tersi karsiladigini arizali kismi gonderebilecegimi soylediler.ptt ile go derdim.ama umudum yoktu.basina birsey gelir diyordum.bilgilendirme mesajlari geldi hasar katdi alinmistir.yapildigina dair gonderildigine dair kargoya verildigine dair msj lar geldi.cok sevindim.dun elime ulasti.duzgun bir sekilde eve paket geldi.kalem orjinal ve yepyeni ydi.tesekkurederim. umdugumdan fazlasini aldim.tabi teknosa dahil degil bu memnuniyetime.