Ray Sigorta Müşteri Memnuniyet Merkezi’nin cevabı
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
RAY SİGORTA ÇÖZÜMLENME YANITI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili, 01.10.2010
Konu hakkında ilgili departmanımız tarafından müşterimize gerekli açıklamalar yapılmıştır.
Ray Sigorta A.Ş.
Müşteri Memnuniyet Merkezi
(212) 444 4 729
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET DETAYI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2010-09-18
Adınız : fahri
Soyadınız : kaygu
e-mail Adresiniz : fahrikaygu@hotmail.com
Poliçeniz : ray sigorta taşıt sigortası 31604976
Şikayet Detayı :
Aracımı ray sigortadan 21-01-2010 tarihinde kaskolattım.09-08-2010 tarihinde aracımın hasara uğraması nedeniyle aracımı özel bir servise bıraktım.
servisteki ilgili kişiler hasar dosyamı açtırdılar.gelen experin tamirata başla talimatıyla aracımı tamire başladılar.kasko firması araca parça bile getirmesine rağmen ödeme yapılmadığı için servisten aracınızın hasarını kaskonuz ödemiyor.
2008 de aracımın ışık sigortadan perte çıkartılmış olduğu için hasarımın ödenmiyeceği söylenmiştir.kasko firmalarının aracı kasko yaptıktan sonra hasar olduğu zaman aracınızda pert var diye hasarımı ödememesi nasıl bir kasko anlayışıdır.
kasko yaparken onların tesbit edemediği kaydı ben nasıl tesbit edebilirim ki?
34 ba 8400 aracımın plakası poliçe no 31604976 poliçe no hasr no 10121004118dosya numaramdır.
şimdiden ilginize teşekkür ederim
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.