23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

■ ERGO Sigorta…..Çözümlenen Şikayetler

[vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”ERGOSigorta…KazaPoliçemde 23 – 07 – 2012″ tab_id=”1455618215494-4265c050-263f”]

– – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – –

Sayın Yetkili,
Sayın Kerem Ekinci’nin tarafımıza ulaşan şikayeti ardından kendisiyle ön görüşme yapılmış olup inceleme süreci başlatılmıştır. Yapılan inceleme sonrası,daha önce acentemiz ile paylaşıldığı gibi Kerem Ekinci yenileme primine %5 indirim uygulanmasına karar verildi.Aynı zamanda acentemizde mevcut poliçede yer alan sigortalılarımıza %9,43 oranında acente satış bütçe indirimi uygulandı.
Yenileme fiyatındaki artış tazminat yükü nedeni ile tüm sigortalı primlerine uygulanan genel bir artış olduğu tespit edildi. Mevcut poliçe için 2012-2013 poliçe primi olarak özel indirimle tespit edilen primde ise başkaca bir değişiklik yapılmayacağı belirlendi. Değerlendirme sonucu müşterimiz ile paylaşılmıştır.
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla
ERGO Sigorta A.Ş

– – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – –
Sayın ERGO Sigorta yetkilileri
ERGO Sigorta müşterisi Kerem Ekinci nin şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir. Konu ile ilgili çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz

Saygılarımla bilgilerinize sunarım.

Sigortamedia
– – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – –
Tarih              : 2012-7-17
Adınız           : Kerem
Soyadınız      : EKİNCİ
e-mail Adresiniz : kekinci@syk.com.tr
Poliçeniz       : 5047332
Şikayet Detayı : Sayın yetkili,
Ergo Sigorta’ nin 678625 Nolu  Sağlık  Sigortası ,5047332 Nolu poliçe sahibiyim.üç yıl boyunca sigortamızı hiçbir şekilde suistimal etmeden, sadece gerekli durumlarda kullanarak bilinçli  bir sigortalı örneği oldugumuzu düşünüyorum,fakat bizim bu hassasiyetimize ragmen Ergo Sigorta’ nin bize uygulamış olduğu pirim artışı ve sorun çözme politikasindan rahatsizim.

İlk yıl 3500 TL olan pirimimiz ikinci yıl 5000 TL ‘ye,  3. Yıl ise bu tutar 10.130 TL’ye yükseltilmiş, günler süren konusmalar sonucu %10 indirim yaptirilarak  9000TL’ ye düşürülebilmistir.  Ayrica 10.130 TL’ye ulasan yeni police eşimin hamileliğinin 8. Ayinda yapılmışır. Yani mecbur olarak police yenileneceği için maksimum oranda artış yapılmıştır.

Ergo Sigortayı cazip kılan “ BAŞLANGIÇTA” diğer sigortalara oranla daha uygun oluşu ve bebeğimiz doğduğunda  anne ve baba sigortalı olduğu için bebeğimizin de doğuştan sigortalı olacak olmasi idi ( ki beni zaten bu özelliklerini kullanarak sigortalattılar, yoksa sadece eşim sağlık sigortasından faydalanacaktı).  Ancak bebeğimiz 21.06.2012 tarihinde dünyaya gelmesine rağmen sigorta bize her türlü zorluğu çıkartarak ancak 02.07.2012 tarihinde dönmüş ve 3500TL fiyat çıkartmıştır. Ve hala bir çözüme ulaşmamıştır. Allah korusun doğabilecek bir hastalık durumunda tarafımıza çıkacak sigorta piriminin ne olacağını düşünmek bile istemiyorum.Doğuştan sigortalı olan bebeğimize hiçbir problemi yokken 3.500 TL pirim isteniyorsa bir problem olsa sanırım en az 10.000 TL pirimle karşı karşıya kalacaktık. Serbest piyasanın bu anlama geldiğini düşünmüyorum.Yapilan %100 luk pirim artışının adil ve ahlaki olmadığını düşünüyorum.

Bu sıkıntılarımı anlattığım bir şikayet maili de Ergo Sigorta’ ya gonderdim. Şikayet birimi, bebeğimiz icin ancak %5 indirim yapabilecekleri önerisiyle dönüş yaptilar. Geçen yıllarda bize ekstra indirimler yaptıklarını fakat bu yıl bunları yapamayacaklarını fiyat politikalarında değişiklik yapıldığını bildirdiler.
Biz ve bizim gibi mağdur olan sigortalılaıin sesini duyurmak ve sorunuma çözüm aramak adına size bu maili yazıyorum.Yapılan bu pirim artışlarının neye dayanılarak yapıldığının ya da yasal olup olmadığının araştırılmasını istiyorum. Umarım en kısa zamanda tarafınızdan.
Saygılarımla,

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”ERGOSigorta…KaskoPoliçem 23 – 07 – 2012″ tab_id=”1455618164228-5efddd9c-acc5″]

– – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – –
Sayın Yetkili,
Sayın Emine Çetin’in tarafımıza ulaşan şikayeti ardından kendisiyle ön görüşme yapılmış olup inceleme süreci başlatılmıştır. Yapılan inceleme sonrası, sigortalımızın kendi talep ettiği serviste aracının onarımını yaptırmak istediği ve parçaları da kendisinin almak istemesi üzerine sürecin uzadığı tespit edildi.Ayrıca yapılan araştırmalar sonrasında aracın rent a car kullanıldığının tespiti üzerine hasarın ret edildiği belirlendi.Değerlendirme sonucu müşterimiz ile paylaşılmıştır
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla

ERGO Sigorta A.Ş

– – – – – – –
BİLGİ MESAJI
– – – – – – –

Sayın ERGO Sigorta yetkilileri
ERGO Sigorta müşterisi Emine Çetin’in şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.Konu ile ilgili çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz

Saygılarımla bilgilerinize sunarım.

Sigortamedia

– – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – –

Tarih                   : 2012-7-21
Adınız                : emine
Soyadınız           : çetin
e-mail Adresiniz : baran_emine_33@hotmail.com
Poliçeniz : ergo
Şikayet Detayı : 24.06 2012 forterginlerden sıfır araç aldım 07 06 2012 gunu komşum kaza yaptı erginler kaporta bölümünde yattı her aramamda exper maillere cevap vermiyor diyerek bir hafta aracım kaldı ben de sinirlenerek aracı kendi kaportacıma cektim dosyamı kıralık arac olarak deyip kazamı karsılamadılar bu konuda müsteri temsilcilerine şiyayettmi bldirdim bir sonuc alamadımm hukuk yoluna gitmeden şikayetimi size bildirmek istedim saygılarımla
EMİNE.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”ERGOSigorta…SağlıkPoliçemde 24 – 07 – 2012″ tab_id=”1455618106541-eb675344-025b”]

– – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – –

Sayın Yetkili,
Sayın Sergül Kaptan’ın tarafımıza ulaşan şikayeti ardından kendisiyle ön görüşme yapılmış olup inceleme süreci başlatılmıştır. Yapılan inceleme sonrası, Acıbadem Bakırköy Hastanesi’nden gelen provizyon talebiniz; şikayet ve tanı bilgisi doğrultusunda “dahiliye muayene, akciğer grafisi, üre azotu,kreatin, sodyum,potasyum,kalsiyum,albumin, crp,demir,ferrtin, folik asit,vitamin b12, hemogram ,sedimantasyon,tam idrar tahlili” tetkikleri poliçe şartları dahilinde %40 katılım payı ile onaylandığı ancak,sigortalımızın poliçeyi almış olduğu dönemde kitapçıklardaki basım hatası nedeniyle bu pay %20 olarak görüldüğü ve bu hatanın daha sonra düzeltildiği belirlendi. Bu yanlışlık nedeniyle  % 40 ödeme payının %20 olarak ödenmesi bir defaya mahsus tarafımızca kabul edildiği tespit edildi. Değerlendirme sonucu müşterimiz ile paylaşılmıştır
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla
ERGO Sigorta A.Ş

– – – – – – –
BİLDİRİM  MESAJI
– – – – – – –
Sayın ERGO Sigorta yetkilileri
ERGO Sigorta müşterisi Sergül Kaptan’ın şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.Konu ile ilgili çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz

Saygılarımla bilgilerinize sunarım.

Sigortamedia

– – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – –

Tarih             : 2012-7-13
Adınız            : Sergül
Soyadınız         : Kaptan
e-mail Adresiniz : sergulk@rudolf-duraner.com.tr
Poliçeniz : Ergo Sağlık
Şikayet Detayı : Ağustos 2011 yılından Ergo’dan sağlık sigortası yaptırdım.Yıl içerisinde 3 kez kuulandım ve hep ödemem gereken ücret kısmında sorun yaşadım, bana gönderilen poliçede kırmızı grup hastaneler için katkı payı % 20 iken onların elindeki poliçede %40 imiş.
Konuyu avukata verdim, kendilerinden benim imzam olan poliçeyi istiyoruz göndermiyorlar avukatıma kimse cavap vermiyor
Böyle insanları kandırmak bu kadar mı kolay bu ülkede? Doktora gidemiyorum bu nasıl iş?
Benim zaten yatarak yapı kredi sigortam var, ben rahat edeyim diye 3000 tl verip bu sigortayı yaptırdım ve yıl içerisinde her gittiğim doktorda ben fazlası ile ödeme yaptım, bunu kim çözecek

Ergoya defalarca yazdık aradık tık yok adamlardan

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”ERGOSigorta…KaskoPoliçemde 05 – 03 – 2013″ tab_id=”1455618019346-be0c6a19-3502″]

– – – – – – – – – – – – –

ÇÖZÜMLENME  BİLDİRİMİ

– – – – – – – – – – – – –

Sayın Yetkili,

Söz konusu hasar dosyası, beyan ve hasar uyumsuzluğu nedeniyle reddedilmiş ardından mağdur araç sahibi tarafından icra takibi başlatılmış Şirketimizin icraya itirazı nedeniyle de olay yargıya intikal etmiştir. Dava konusu olan bu durum ile ilgili olarak dava sonucuna istinaden yeniden değerlendirme yapılabileceğine karar verilmiştir.

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla

ERGO Sigorta A.Ş
– – – – – – – – – – – – – –

Sayın ERGO Sigorta yetkilileri

ERGO Sigorta müşterisi Nazlı İncin’ın şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.Konu ile ilgili çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz

Sigortamedia

– – – – – – – – – – – – –

ŞİKAYET BİLDİRİMİ

– – – – – – – – – – – – –

Tarih                : 2013-2-26

Adınız             : nazlı

Soyadınız         : incin

e-mail Adresiniz : oto_bayram@hotmail.com

Poliçeniz       : 21124382

Şikayet Detayı : 18 06 2012 tarihinde yapılan kaza sonucun da haklı oldugum taktirde haksız duruma düşmüş olup tarafıma ödenecek olan 1870tl hasar bedelimi ergo sigorta ödemeyip madur etmiştir dosya no 1870214 bilgilerinize arz ederim..

 

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”ERGO Sigorta….HayatPoliçemde 06- 08-2015″ tab_id=”1455617958432-417a12e3-84c4″]

Sayın İlgili,

 

Şirketimiz nezdinde 10000080191 numaralı kep Bizden Sigorta poliçesi bulunan müşterimiz Sayın Eraydın Gülmez’in Kurumunuza iletmiş olduğu konu ile ilgili bildirimi 27/07/2015 tarihinde Şirketimize de ulaşmış olup kendisi ile görüşülmüştür.

 

Hayat sigortalarında tarifede yer alan acente komisyonu diğer adıyla masraf payı ürünün fiyatının ayrılmaz bir parçasıdır. Şirket hazırlamış olduğu tarifede yer alan komisyon payını müşterisinden yıllar içinde tahsil ederken acentesine poliçe başlangıcında topluca peşin ya da farklı bir ödeme periyodunda ödemiş olabilir. Bu çerçevede acentenin aktif ya da fesih olması ürünün fiyatlamasını etkileyen bir husus değildir.

 

Bilgilerinize sunarız.

 

Saygılarımızla,

 

Ergo Emeklilik ve Hayat A.Ş.
—————————————————–

ERGO Sigorta müşterisi Eraydın Gülmez in Şikayet bildirimi

ERGO Sigorta müşterisi Eraydın Gülmez in Şikayet bildirimi aşağıda iletilmiştir.

İncelemelerinizsonrası yayınlanmak üzere çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz.

 

Sigortamedia

www.sigortasikayeti.com.tr

—————————————
Şikayet bildirimi

Adınız Soyadınız : Eraydın Gülmez
Tarih:30.07.2015
Mail adresiniz: e……….@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Ergo 10000080191

Tarih: Ergo 10000080191
Şikayet Mesajınız: Merhaba. 2009 yılından bu güne kadar Ergo nun KEP BİZDEN adlı birikimli hayat sigortasına düzenli olarak ödeme yapıyorum. Bu poliçeyi bana satan acente yaklaşık 4 yıldır kapalı (acenteliği fesh edilmiş) olmasına rağmen Ergo Firması her ay yatırdığım tutarın % 10 unu acente komisyonu olarak kesmektedir. Olmayan bir acenteye komisyon krsilmesi yasal mıdır? Bu güne kadar kesilen (fesh ten itibaren) acente komisyonlarını geri alabilşr miyim? İyi günler..

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][/vc_tta_accordion]

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER