– – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLEME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Müşterimizin şikayeti ilgili Müdürlüklerimizce değerlendirilmiştir. Bu doğrultuda, araç onarımı yapım aşamasında bazı parçalarının Türkiye’de bulunmaması nedeniyle onarımının aksadığı, ancak siparişi verlen parçaların yurt dışından henüz geldiği ve aracın onarımına devam edildiği bilgisi edinilmiştir.
Bilgileriniz rica olunur.
Saygılarımızla,
ANADOLU ANONİM TÜRK SİGORTA ŞİRKETİ
– – – – – – – – – – – – – –
BİLDİRİM DETAYLARI
– – – – – – – – – – – – – –
Sayın Anadolu Sigorta yetkilisi
Sigortalı Hacer Durmuş Turan tarafından bildirilen şikayet maili aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. İncelemeniz ve çözümleme cevabı konusunda gerekli işlemlerin yapılmasını tarafınızdan rica ederiz
Sigortamedia
www.sigortasikayeti.com
– – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET DETAYLARI
– – – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2011-8-1
Adınız : hacer
Soyadınız : durmuş turan
e-mail Adresiniz : yasart61@gmail.com
Poliçeniz : 247999411
Şikayet Detayı :
12 haziran 2011 tarihinde Trabzon Merkez’de hasarlı bir trafik kazası geçirdim.
Anadolu Sigortaya 13 haziran 2011 tarihinde hasar bildirimi yaptım.247999411-0001 nolu hasar dosyası açıldı.aracım citroen c3 1.4hdi eksper hasar tespiti yapıldı,türkiyede parçalarının olmadığı fransadan temin edileceği söylendi.
kazadan 50 gün geçti parçalar parça parça geliyor aracım hala serviste ne zaman çıkacağı belli değil .tamir için belirli bir yasal süre yokmu.mağdur durumdayım.defalarca anadolu sigortayı aradım sadece üzgün olduklarını söylediler .mağduriyetimin bir an önce giderilmesini istiyorum.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.
Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.